Reklamacije i servis
Svi proizvodi iz naše e-trgovine imaju jamstvo od najmanje dvije godine, za određene Fenix proizvode i do pet godina. Reklamaciju možete podnijeti poštom.
Prvo pročitajte članak “Mali servisni savjetnik” , možda tamo pronađete rješenje vašeg problema. Ukoliko ne pronađete odgovor, obratite se našem servisu s opisom kvara. Često se pokaže da se problem može riješiti jednostavnim savjetom i nije potrebno slati proizvod na servis.
Ukoliko problem ne uspijete riješiti konzultirajući se s nama, proizvod ćete morati poslati nama. Ne zaboravite priložiti račun i popratno pismo u kojem opisujete problem.
Kao ekskluzivni distributer lampi Fenix za Češku i Slovačku, možete nam se obratiti i sa reklamacijom na lampu kupljenu u našoj prodajnoj mreži.
Također smo u mogućnosti osigurati popravak nakon isteka jamstva za Fenix svjetiljke. Preporučamo da se prvo obratite našem servisu, gdje će Vas obavijestiti pod kojim uvjetima možemo izvršiti popravak.
Kontakt za reklamacije i servis
- email: svjetiljke@kronium.hr
- telefon: +420 222 200 444 (govorimo engleski, češki, slovački i mađarski)
- kontakt adresa za slanje reklamacija:
Kronium s.r.o.
Rimska 526/20
120 00 Prag
Češka Republika