Uvjeti poslovanja
UVJETI POSLOVANJA
trgovačkog društva
Kronium s.r.o.
sa sjedištem Rímská 526/20, 120 00 Prag 2, Češka Republika
identifikacijski broj: 19989920
upisan u trgovački registar koji vodi Općinskog suda u Pragu odjel C, spis 395181
za prodaju robe putem internetske trgovine koja se nalazi na adresi www.kronium.hr kupcima, koji su fizičke ili pravne osobe odnosno poduzetnici koji još nisu postali veleprodajni partner prodavatelja.
1. UVODNE ODREDBE
1.1 Ovi uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu "uvjeti poslovanja") trgovačkog društva Kronium s.r.o., sa sjedištem na adresi Rímská 526/20, 120 00 Prag 2, Češka republika, identifikacijski broj: 19989920, upisan u trgovački registar koji vodi Općinski sud u Pragu, odjeljak C spis 395181 (u daljnjem tekstu "Prodavatelj”) regulirani su u skladu s odredbama članka § 1751 stav 1 broj akta 89/2012 , Građanski zakonik s izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu: “Građanski zakonik”). Međusobna prava i obveze ugovornih strana koje proizlaze u vezi ili na temelju kupoprodajnog ugovora (u daljnjem tekstu: “kupoprodajni ugovor” ) zaključenog između prodavatelja i druge fizičke ili pravne osobe (u daljnjem tekstu „Kupac“) putem internetske trgovine prodavatelja. Internetskom trgovinom upravlja prodavatelj na web stranici koja se nalazi na internetskoj adresi www.kronium.hr (u daljnjem tekstu "internet trgovina")
1.2 Uvjeti poslovanja vrijede i za slučajeve kada je osoba koja namjerava kupiti robu od prodavatelja pravna ili fizička osoba koja prilikom narudžbe robe djeluje u sklopu svoje poslovne djelatnosti ili u sklopu samostalne profesije (u daljnjem tekstu: "poduzetnik", zajedno s gore definiranim potrošačem, u daljnjem tekstu "kupac").
1.3 Odredbe koje odstupaju od uvjeta mogu se dogovoriti u kupoprodajnom ugovoru. Različite odredbe u kupoprodajnom ugovoru imaju prednost nad odredbama Uvjeta i odredbi.
1.4 Odredbe Uvjeta poslovanja sastavni su dio kupoprodajnog ugovora. Ugovor o kupnji i uvjeti i odredbe napisani su na hrvatskom jeziku. Ugovor o kupnji može se sklopiti na hrvatskom jeziku.
1.5 Prodavatelj može promijeniti ili dopuniti tekst Uvjeta i odredbi. Ova odredba ne dovodi u pitanje prava i obveze nastale tijekom datuma stupanja na snagu prethodne verzije Uvjeta i odredbi.
2. KORISNIČKI RAČUN
2.1 Na temelju registracije kupca na internetskoj stranici, kupac može pristupiti svom korisničkom sučelju. Kupac iz svog korisničkog sučelja može naručiti robu (u daljnjem tekstu "korisnički račun"). Ukoliko to dopušta web sučelje, kupac također može naručiti robu bez registracije izravno izravno u internet trgovini.
2.2 Prilikom registracije na web stranici i naručivanja robe, kupac je dužan pružiti točne i istinite podatke. Kupac je dužan ažurirati podatke unesene u korisnički račun pri svakoj promjeni. Podatke koje je kupac dostavio na korisničkom računu i prilikom naručivanja robe prodavatelj smatra ispravnim.
2.3 Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i zaporkom. Kupac je dužan čuvati povjerljivost podataka potrebnih za pristup svom korisničkom računu.
2.4 Kupac nema pravo dopustiti korištenje korisničkog računa od strane trećih osoba.
2.5 Prodavatelj može otkazati korisnički račun, posebno ako kupac ne koristi svoj korisnički račun duži vremenski period ili ako kupac prekrši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora (uključujući uvjete i odredbe).
2.6 Kupac prihvaća da korisnički račun možda neće biti dostupan uvijek, posebno u pogledu potrebnog održavanja hardverske i softverske opreme prodavatelja, odnosno potrebno održavanje hardvera i softvera treće strane.
3. ZAKLJUČAK UGOVORA O KUPNJI
3.1 Sve prezentacije robe na web sučelju trgovine su informativnog karaktera i Prodavatelj nije obvezan zaključiti Ugovor o kupnji ove robe. U tom slučaju ne primjenjuje se članak § 1732 stav 2 Građanskog zakonika.
3.2 Internet trgovina sadrži informacije o robi, uključujući cijene pojedinih proizvoda i troškove vraćanja robe, ako se ta roba po svojoj prirodi ne može vratiti normalnom poštanskom rutom. Cijene robe uključuju PDV i sve pripadajuće naknade. Cijene robe ostaju valjane sve dok su prikazane u internet trgovini. Ova odredba ne ograničava prodavateljevu mogućnost sklapanja kupoprodajnog ugovora pod pojedinačno dogovorenim uvjetima. Ukoliko postoji očita pogreška u navedenoj cijeni (npr. roba koju na web sučelju trgovine prodajemo za manje od 10% uobičajene cijene), prodavatelj nije dužan isporučiti robu s tako očito pogrešno navedenom cijenom, a u slučaju ako je kupoprodajni ugovor već sklopljen s takvom netočnom cijenom, prodavatelj ima pravo odustati od ugovora. Prodavatelj obavještava kupca o pogrešci bez nepotrebnog odgađanja i šalje mu izmijenjenu ponudu e-mailom. Ovo se smatra novim nacrtom kupoprodajnog ugovora, u tom slučaju kupoprodajni ugovor je sklopljen tek nakon što kupac potvrdi da je suglasan s novom cijenom.
3.3 Internet trgovina i obrazac za narudžbu također sadrže informacije o troškovima pakiranja, isporuke i troškove vezane uz odabrani način plaćanja.
3.4 Za narudžbu robe kupac je obavezan da ispuni obrazac za narudžbu u internet trgovini. Obrazac za narudžbu sadrži informacije o:
- naručenoj robi (naručenu robu kupac "dodaje" u elektroničku košaricu za kupnju na internet trgovin),
- načinu plaćanja kupovne cijene, podatke o željenom načinu dostave naručene robe i
- troškovima vezanim uz isporuku robe i troškovima za odabrani način plaćanja (u daljnjem tekstu "Narudžba").
3.5 Prije slanja narudžbe prodavatelju, kupac može provjeriti i promijeniti podatke koje je kupac unio u narudžbu, također s obzirom na sposobnost kupca da otkrije i ispravi pogreške nastale prilikom unosa podataka u narudžbu. Kupac šalje narudžbu prodavatelju klikom na „Kupiti“. Prije izvršenja narudžbe, kupac mora biti suglasan sa ovim uvjetima poslovanja. Podatke navedene u narudžbi prodavatelj smatra ispravnim. Prodavatelj će potvrdu o primitku potvrditi Kupcu odmah nakon primitka narudžbe putem e-maila na e-mail adresu Kupca navedenu u korisničkom računu ili u nalogu (u daljnjem tekstu “e-mail adresa kupca”).
3.6 Ovisno o naravi narudžbe (količina robe, nabavna cijena, procijenjeni troškovi isporuke), prodavatelj ima pravo zatražiti od kupca dodatnu potvrdu narudžbe (npr. u pisanom obliku ili telefonski).
3.7 Ugovorni odnos između prodavatelja i kupca nastaje prilikom primitka narudžbe (njenim akceptiranjem) koju prodavatelj šalje kupcu elektroničkom poštom na e-mail adresu kupca.
3.8 Kupac potvrđuje da prodavatelj nije dužan sklopiti kupoprodajni ugovor, posebno s osobama koje su prethodno materijalno prekršile kupoprodajni ugovor (uključujući uvjete).
3.9 Kupac pristaje na korištenje sredstava komunikacije na daljinu prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove koje Kupac snosi prilikom korištenja sredstava komunikacije na daljinu u vezi s sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, telefonski troškovi) snosi Kupac, a troškovi se ne razlikuju od standardne stope.
4. CIJENA ROBE I UVJETI PLAĆANJA
4.1 Cijena robe i svi troškovi vezani uz isporuku robe prema kupoprodajnom ugovoru kupac može platiti prodavatelju na sljedeće načine:
- pouzećem u gotovini na mjestu koje je kupac naveo u narudžbi;
- bezgotovinski prijenosom na račun prodavatelja: IBAN: CZ1520100000000062006002, BIC/SWIFT FIOBCZPPXXX, koji se vodi na Kronium s.r.o. (u daljnjem tekstu: "račun Prodavatelja");
- bezgotovinskom platnom karticom MasterCard, Meastro, VISA a VISA Electron
4.2 Uz kupovnu cijenu kupac je također dužan platiti prodavatelju troškove vezane za pakiranje i isporuku robe u ugovorenom iznosu. Osim ako nije izričito navedeno drugačije, nabavna cijena uključuje i troškove povezane s isporukom robe.
4.3 U slučaju plaćanja pouzećem, kupoprodajna cijena se plaća po primitku robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupoprodajna cijena se plaća u roku od 7 dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora.
4.4 U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupac je obvezan platiti kupoprodajnu cijenu robe i navesti poziv na broj platitelja. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, obveza kupca da plati kupoprodajnu cijenu je ispunjena u trenutku knjiženja odgovarajućeg iznosa na račun prodavatelja. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, roba se šalje kupcu tek nakon uplate cjelokupne kupoprodajne cijene.
4.5 Prodavatelj ima pravo, posebice u slučaju da kupac nije dodatno potvrdio svoju narudžbu (čl. 3.6,), zahtijevati naplatu ukupne kupovne cijene još ptrije slanja robe kupcu. U tom slučaju se ne primjenjuje uredba § 2119. stav 1 Građanskog zakonika.
4.6 Bilo koji popust na cijenu robe koju prodavatelj daje kupcu ne može se kombinirati.
4.7 Prodavatelj će kupcu izdati poreznu ispravu – račun za izvršena plaćanja po ugovoru o kupoprodaji. prodavatelj je obveznik poreza na dodanu vrijednost.
4.8 Sukladno Zakonu o prijavi prodaje, prodavatelj je dužan kupcu izdati račun. Pritom je dužan primljeni prihod prijaviti poreznom upravitelju putem interneta; u slučaju tehničkog kvara, najkasnije u roku od 48 sati.
5. POVLAČENJE OD UGOVORA O KUPNJI
5.1 Ovaj članak uvjeta poslovanja odnosi se samo na kupce. Ako kupac, odnosno osoba koja sklapa kupoprodajni ugovor izvan okvira svoje poslovne ili slične djelatnosti, ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora sklopljenog putem web sučelja trgovine ili drugom metodom na daljinu u roku od 14 dana od dana primanja robe. Ukoliko se roba šalje u više paketa, rok se računa od primitka zadnje pošiljke. Ukoliko se roba redovito isporučuje, rok za odustanak od kupoprodajnog ugovora računa se od isporuke prve isporuke. Ovaj članak uvjeta poslovanja, kao i cijeli uvjeti poslovanja, odnose se samo na kupce.
5.2 Kupac potvrđuje da prema odredbama članka § 1837. Građanskog zakona nije moguće odustati od kupoprodajnog ugovora o isporuci robe koja je izmijenjena prema kupčevim željama ili za njega, od kupoprodajnog ugovora za isporuka kvarljive robe i robe koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s drugom robom, iz kupoprodajnog ugovora o nabavi robe u zatvorenom pakiranju koju je potrošač izvadio iz ambalaže i ne može se vratiti iz higijenskih razloga ili iz razloga zaštite zdravlja, te iz kupoprodajnog ugovora za isporuku audio, video zapisa ili računalnih programa ako je njihovo originalno zatvoreno pakiranje oštećeno.
5.3 Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora mora se poslati prodavatelju u roku za odustanak od kupoprodajnog ugovora prema članu 5.1. Za odustajanje od kupoprodajnog ugovora kupac može upotrijebiti obrazac koji dostavlja prodavatelj, a koji čini dodatak uvjetima. Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora, kupac može poslati u prostorije prodavatelja ili na e-mail adresu prodavatelja svjetiljke@kronium.hr. Kupac može odstupiti od kupoprodajnog ugovora bilo kakvom jasnom izjavom prema prodavatelju.
5.4 Kupac može isprobati robu (osim u navedenim iznimkama), ali samo na način da se upozna s njenim karakteristikama, svojstvima i funkcionalnošću, isto kako bi je razgledao ili isprobao u trgovini. Ako kupac višestruko testira ili koristi robu i korištenjem na neki način umanjuje njezinu vrijednost, prodavatelj može vratiti iznos umanjen za troškove dovođenja robe u takvo stanje kako bi je mogao prodati drugim kupcima.
5.5 U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora u skladu s ovim člankom. kupoprodajni ugovor se otkazuje od samog početka. Roba se mora vratiti prodavatelju u roku od četrnaest (14) dana od dana odustajanja od ugovora. Robu je potrebno vratiti prodavatelju (ne pouzećem) potpunu, po mogućnosti u originalnom pakiranju, ne smije pokazivati znakove korištenja ili oštećenja. Ukoliko kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, kupac snosi troškove povrata robe prodavatelju, čak i ako se roba zbog svoje prirode ne može vratiti uobičajenim poštanskim putem.
5.6 U slučaju povlačenja u skladu s ovim člankom prodavatelj će vratiti sredstva primljena od kupca u roku od četrnaest (14) dana od isteka kupoprodajnog ugovora od strane kupca na isti način kao što ih je prodavatelj prihvatio od kupca. Prodavatelj ima pravo vratiti sredstva koje je potrošač pružio prilikom povrata robe ili na drugi način, ako je potrošač suglasan i ne snosi dodatne troškove. Ako se kupac povuče iz ugovora, prodavatelj nije dužan vratiti primljena sredstva kupcu prije nego što kupac vrati robu ili dokaže da je roba poslana prodavatelju. Trošak povrata robe prodavatelju snose kupci.
5.7 Ukoliko je nastala šteta prodavatelj ima pravo na odštetu koju može oduzeti od kupčevog potraživanja za povrat kupovne cijene.
5.8 U slučajevima kada Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u skladu s članom 1829 stav 1 Građanskog zakonika, prodavatelj je također ovlašten odustati od kupoprodajnog ugovora u bilo kojem trenutku dok kupac ne prihvati robu. U tom slučaju prodavatelj će kupcu bez nepotrebnog odgađanja vratiti kupoprodajnu cijenu putem bankovnog prijenosa na račun koji odredi kupac.
5.9. Ako je prodavatelj kupcu poslao besplatnu izvedbu (dar) zajedno s robom, kupac je dužan vratiti besplatnu izvedbu u slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora.
6. PRIJEVOZ I DOSTAVA ROBE
6.1 Način dostave robe određuje prodavatelj, osim ako nije drugačije dogovoren kupoprodajnim ugovorom. U slučaju da je način prijevoza dogovoren na temelju zahtjeva kupca, kupac snosi rizik i eventualne dodatne troškove vezane uz ovaj način prijevoza.Roba će biti isporučena kupcu u roku od 30 dana, osim ako nije drugačije dogovoreno s prodavateljem. U protivnom, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora.
6.2 Ako je prodavatelj obvezan prema ugovoru o kupoprodaji isporučiti robu na mjesto koje je naveo kupac u narudžbi, kupac je dužan preuzeti robu nakon isporuke.
6.3 U slučaju da je zbog razloga na strani kupca potrebno više puta isporučiti robu ili na drugi način nego što je navedeno u narudžbi, kupac je dužan platiti troškove vezane uz ponovnu isporuku robe, odnosno troškove povezane s drugim metodama isporuke.
6.4 Pri preuzimanju robe od prijevoznika prijevoznika kupcu preporučujemo provjeriti cjelovitost pošiljke i u slučaju bilo kakvih nedostataka odmah obavijestiti prijevoznika. U slučaju utvrđivanja oštećenja pošiljke koja ukazuje na neovlašteno otvaranje, kupac nije dužan preuzeti pošiljku od prijevoznika. Potpisom na dostavnici kupac potvrđuje da pošiljka udovoljava svim uvjetima i zahtjevima te da se naknadna reklamacija u vezi s povredom pakiranja pošiljke ne može uzeti u obzir.
7. PRAVA USLIJED NEISPRAVNE ROBE
Prava i obveze ugovornih strana u odnosu na prava koja proizlaze iz neispravnog izvršavanja regulirana su mjerodavnim općim obvezujućim pravnim propisima (posebno odredbama § 1914. do 1925., § 2099. do 2117. i § 2161 do 2174 Građanskog zakonika i Zakon br. 634/1992 s izmjenama i dopunama). Prema važećim zakonskim propisima se vodi raspon dvogodišnjeg jamstva, koje proizvođač (a time i prodavatelj) daje kupcu za svu prodanu robu, a počinje teći danom predaje i preuzimanja robe kupca, odnosno dolaskom robe na odredište kada robu šalje prodavatelj.
7.2 Prodavatelj jamči kupcu da je roba bez oštećenja po primitku. Prodavatelj jamči kupcu da u trenutku kada je kupac primio robu, da roba:
- odgovara ugovorenom opisu, vrsti, količini, kakvoći, funkcionalnosti i drugim ugovorenim karakteristikama;
- je prikladna za namjenu za koju je kupac zahtijeva i s kojom se prodavatelj slaže;
- je isporučena s dogovorenom opremom i uputama za uporabu, uključujući upute za montažu ili ugradnju.
Nadalje, prodavatelj je odgovoran da pored ugovorenih svojstava:
- roba je prikladna za svrhu za koju se roba ove vrste obično koristi, obzirom na prava trećih strana, zakonskih propisa, tehničkih normi ili kodeksa ponašanja određene industrije, ako ne potpada pod tehničke norme;
- roba količinom, kvalitetom i drugim svojstvima, uključujući trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, odgovara uobičajenim svojstvima roba iste vrste koje kupac može razumno očekivati, također uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja ili drugih osoba u istom ugovornom lancu, osobito u oglašavanju ili označivanju;
- roba je isporučena s dodacima, uključujući pakiranje, upute za montažu i druge upute za uporabu, koje kupac može razumno očekivati;
- roba kvalitetom ili dizajnom odgovara uzorku koje je prodavatelj dostavio kupcu prije sklapanja kupoprodajnog ugovora.
Prodavatelj ne odgovara za zadnje četiri točke u slučaju ako je prije sklapanja kupoprodajnog ugovora izričito upozorio kupca da se neka svojstva robe razlikuju, s čime se kupac izričito složio prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora.
Prodavatelj odgovara i za kvar nastao neispravnom montažom ili instalacijom koju je izvršio prodavatelj prema kupoprodajnom ugovoru ili netko drugi na odgovornost prodavatelja.
7.3 Odredbe navedene u članku 7.2 ovih uvjeta i odredbi ne primjenjuju se na robu prodanu po nižoj cijeni za nedostatak za koji je ugovorena niža cijena, za istrošenost robe uzrokovano uobičajenom upotrebom, u slučaju rabljene robe za nedostatak koji odgovara stupnju uporabe ili istrošenosti robe kada ju je kupac preuzeo ili ako je to posljedica prirode robe.
7.4 Kupac može ostvariti prava iz neispravne izvedbe u roku od dvije godine od preuzimanja robe. Ovaj rok ne teče za vrijeme kada kupac nije mogao koristiti artikl u slučaju da je opravdano reklamirao nedostatak (npr. ako je prodavatelj imao robu kod sebe zbog reklamacije u tijeku). Ako nedostatak postane očit u periodu od jedne godine od primitka, smatra se da je roba bila neispravna u trenutku preuzimanja, osim ako priroda stvari to isključuje.
7.5 Prava uslijed neispravnosti kupac polaže kod prodavatelja na adresi sjedišta, u kojem je moguć prihvat reklamacije na asortiman prodane robe, to je moguće učiniti i u poslovnici ili putem e-maila na adresu reklamace@kronium.cz. Trenutkom podnošenja reklamacije smatra se trenutak kada je prodavatelj primio reklamiranu robu od kupca i traženu potrebnu suradnju, a posebno omogućio prodavatelju da pregleda reklamiranu robu.
7.6 Kupac je dužan dokazati kupnju robe (najbolje serijskim brojem kojim je roba bila označena prilikom prodaje i koji odgovara zapisu u elektroničkom sustavu prodavatelja). Prilikom transporta roba treba biti zapakirana u odgovarajuću ambalažu kako se ne bi oštetila, trebala bi biti čista i kompletna.
7.7. Ukoliko roba ima nedostatak, kupac može zahtijevati otklanjanje. Po svom izboru, može zahtijevati:
- isporuku novog artikla bez nedostataka; ili
- popravak artikla
osim ako je odabrani način otklanjanja nedostatka nemoguć za prodavatelja ili je nesrazmjerno skup u odnosu na drugi. U tom slučaju prodavatelj može odbiti otkloniti nedostatak, uzimajući u obzir značaj nedostatka i vrijednost, koju bi roba imala bez nedostataka.
7.8. U ovim slučajevima kupac može zatražiti razuman popust ili odustati od kupoprodajnog ugovora:
- ako je prodavatelj odbio ukloniti nedostatak ili ga nije otklonio u primjerenom roku nakon što je na njega ukazano, tako da kupcu ne izazove veće poteškoće;
- kada se nedostatak manifestira više puta, tj. tri ili više puta;
- ako je nedostatak bitna povreda kupoprodajnog ugovora;
- kada je iz izjave prodavatelja ili okolnosti očito da neće otkloniti nedostatak u primjerenom roku ili bez većih poteškoća za kupca.
7.9. Kupac ne može odustati od kupoprodajnog ugovora, osim ako je nedostatak na robi značajan.
7.10. Kupac može zatražiti prava iz neispravne izvedbe izravno od prodavatelja. Ako je netko drugi zadužen za popravak (npr. servis), kupac može ukazati na kvar osobi kojoj je dodijeljen popravak.
7.11. Sve dok prodavatelj ne ispuni svoje obveze zbog neispravne izvedbe, kupac mu ne mora platiti još neplaćenu cijenu ili njezin dio.
7.12 Prodavatelj izdaje potrošaču nakon odluke o reklamaciji prema članu 7.13 pisanu potvrdu u obliku dokumenta ili e-maila o tome kada je potrošač podnio reklamaciju, koji je sadržaj reklamacije i na koji način kupac traži rješavanja reklamacije. Prodavatelj će kupcu izdati i potvrdu o datumu i načinu rješavanja reklamacije, uključujući potvrdu o popravku i njegovom trajanju ili pismeno obrazloženje odbijanja reklamacije.
7.13 Prodavatelj ili njegov ovlašteni djelatnik će o reklamaciji odlučiti odmah ili u težim slučajevima unutar tri radna dana. U ovo razdoblje ne uključuje se vrijeme koje je potrebno za stručnu procjenu nedostatka određene vrste proizvoda. Reklamacija kupca, uključujući i otklanjanje nedostatka, mora se riješiti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije, osim ako se prodavatelj i kupac ne dogovore o dužem roku. Ukoliko je kupac poduzetnik, prodavatelj se obvezuje odlučiti o reklamaciji u roku od 60 dana od dana podnošenja zahtjeva. Prodavatelj će u gore navedenom roku obavijestiti kupca o rješavanju reklamacije bez nepotrebnog odgađanja.
7.14 Kupac ima pravo na naknadu namjenski učinjenih troškova podnošenja reklamacije, kada se ti troškovi podrazumijevaju kao najniži mogući. Kupac je dužan podnijeti zahtjev za naknadu troškova najkasnije u roku od mjesec dana od isteka roka za ukazivanje na nedostatak, u protivnom mu se ne mogu priznati.
7.15 Za odabrane vrste robe koje je prodavatelj naveo u internet trgovini (npr. na stranici Fenix uvjeta jamstva), prodavatelj preuzima dodatno trogodišnje jamstvo, koje počinje teći odmah nakon isteka osnovne dvogodišnje garancija.
8. OSTALA PRAVA I OBVEZE UGOVORNIH STRANA
8.1 Kupac stječe vlasništvo nad robom plaćanjem cjelokupne kupoprodajne cijene.
8.2 Kupac prima na znanje da su softver i druge komponente koje čine web sučelje trgovine (uključujući fotografije ponuđene robe) zaštićeni autorskim pravom. Kupac se obvezuje da neće obavljati nikakve aktivnosti koje bi njemu ili trećim osobama omogućile neovlašteno uplitanje, korištenje softvera ili drugih komponenti koje čine web sučelje trgovine.
8.3 Prilikom korištenja internet trgovine, kupac nije ovlašten koristiti mehanizme, softvere ili neke druge postupke koji bi mogli imati negativan utjecaj na rad web sučelja trgovine. Web sučelje trgovine može se koristiti samo u onoj mjeri u kojoj ne utječe na prava drugih kupaca, prodavatelja te je u skladu s njegovom namjenom.
8.4 odnosu na kupca, prodavatelj nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u smislu odredbi članka § 1826. stav e) Građanskog zakonika.
Češka trgovačka inspekcija, sa sjedištem na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, Češka Republika, IČO: 000 20 869, internetska adresa: http://www.coi.cz, odgovorna je za izvan sudsko rješavanje potrošačkih sporova proizašlih iz kupoprodajnog ugovora. Izvansudsko rješavanje potrošačkog spora pokreće se isključivo na zahtjev kupca, i to samo ako se spor nije mogao riješiti neposredno s prodavateljem. Prijedlog se može podnijeti najkasnije u roku od 1 godine od dana kada je potrošač prvi put kod prodavatelja ostvario svoje pravo koje je predmet spora. Potrošač ima pravo pokrenuti izvansudsko rješavanje spora online putem ODR platforme dostupne na web stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
8.6 Prodavatelj ima pravo prodavati robu na temelju trgovačkog obrta. Provjeru obrtne dozvole obavlja nadležni ured za trgovinu u okviru svoje nadležnosti. Nadzor nad područjem zaštite osobnih podataka provodi Ured za zaštitu osobnih podataka. Češka trgovačka inspekcija nadzire, između ostalog, pridržavanje Zakona br. 634/1992. o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama.
8.7 Kupac ovime preuzima rizik promjene okolnosti u skladu sa članom § 1765 stav 2. Građanskog zakonika.
9. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
9.1 aštita osobnih podataka u odnosu na kupca regulirana je u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 (GDPR). Njegov poseban oblik sadržan je u dokumentu Načela obrade osobnih podataka.
10. DOSTAVA
10.1 Osim ako nije drugačije dogovoreno, sva prepiska u vezi s kupoprodajnim ugovorom mora se drugoj ugovornoj strani dostaviti pisanim putem, e-poštom, osobno ili preporučenom poštom putem dostavne službe (po izboru pošiljatelja). Kupcu se može dostaviti na e-mail adresu navedenu u njegovom korisničkom računu ili na adresu koju je kupac naveo u narudžbi.
10.2 Poruka je isporučena:
- u slučaju dostave elektroničkom poštom, u trenutku njenog zaprimanja na poslužitelju dolazne pošte; cjelovitost poruka poslanih elektroničkom poštom može se osigurati certifikatom,
- u slučaju dostave osobno ili primanjem pošiljke putem dostavne službe,
- u slučaju dostave osobno ili putem dostavne službe i odbijanjem primanja pošiljke, ako primatelj (ili osoba ovlaštena za preuzimanje paketa u njegovo ime) odbije primiti paket,
- u slučaju dostave putem dostavne službe, nakon isteka roka od deset (10) dana od pohrane pošiljke i uručenja poziva primatelju za preuzimanje pohranjene pošiljke, ako je pošiljka pohranjena kod dostavne službe, čak i ako primatelj nije saznao za pohranu.
11. ZAVRŠNE ODREDBE
11.1 Ukoliko sklopljeni Ugovor sadrži međunarodne (inozemne) elemente, stranke su sporazumne da se na njihov pravni odnos primjenjuje češko pravo. Time nisu narušena prava korisnika koja proizlaze iz općih pravnih propisa.
11.2 Ukoliko neke od odredaba Općih uvjeta poslovanja nisu više na snazi, više ne vrijede, ili takvim postaju, umjesto njih vrijede odredbe koje su sadržajno u najbližoj vezi s onima koje su prestale važiti. Prolaskom aktivnog roka trajanja određenih odredbi nije narušena aktivnost ostalih odredbi. Izmjene i dopune kupoprodajnog ugovora ili uvjeta poslovanja zahtijevaju pisanu formu.
11.3 Kupoprodajni ugovor, uključujući uvjete poslovanja, prodavatelj arhivira u elektroničkom obliku i nije mu dostupan.
11.4 Dodatak uvjetima poslovanja sastoji se od obrasca za odustajanje kupca od kupoprodajnog ugovora.
11.5. Prodavatelj obrađuje podatke kupaca, odnosno svojih zaposlenika ili suradnika, više ovdje.
11.6 Kontakt podaci prodavatelja: adresa za dostavu Rímska 526/20, 120 00 Prag 2, Češka republika; e-mail adresa svjetiljke@kronium.hr, telefon +420 222 200 444 (govorimo engleski, češki, slovački, mađarski).
U Pragu 1.4.2024
DODATAK UVJETIMA I ODREDBAMA
Obrazac za odstupanje kupca od kupoprodajnog ugovora možete preuzeti OVDJE.